Door de gastvrijheid ofwel servicegerichtheid te verbeteren, draagt Altrecht bij aan een positiever beeld van de psychiatrie.

'Gastvrijheid in de zorg'

Op deze pagina vind je in januari 2011 interviews over gastvrijheid en servicegerichtheid in de zorg. Cliënten, medewerkers, familieleden en andere betrokkenen laten hun licht schijnen op het belang van gastvrijheid.


Juul Koemans:
"Ambiance van grote
invloed op eetgedrag"

  
Marlies Molenaar:
"Meteen kijken
naar behoefte cliënt"
 

   
Margriet Mannak:
"Ook aandacht 
voor het verdriet
van naasten"

Mark van der Rest:
“Het is het gevoel
waarmee je dingen
doet”

Co Huigen:
“We kunnen
cliënten
echt niet teveel
verwennen."

Roxanne Vernimmen:
“Ervoor zorgen dat
de ander zich welkom
voelt."

Truus de Klerk:
“Mijn deur staat
altijd open.”

Jan Piet van Steensel:
“Naast behandeling
ook dienstverlening
goed op orde.”

Pimp je afdeling

Zorgafdelingen verbeteren de directe leefomgeving van hun cliënten. In januari worden de 10 winnende projecten uitgevoerd door vrijwilligers. Wil je meehelpen? Neem contact op met Mark van der Rest via 030-6965313 of m.van.der.rest@altrecht.nl.
Klik hier voor het programma.